FAQ

Alles wat je moet weten over Insights

Hoe verloopt een samenwerking? Welke ondersteuning is er? En wat zijn de voordelen van Insights tegenover andere LinkedIn-audits? Ontdek enkele vaak gestelde vragen. Zit je met een andere vraag: neem contact met ons op.
FAQ FAQ FAQ FAQ

In een helder rapport verzamelen en analyseren we de prestaties van je bedrijf op LinkedIn. Met 4,7 miljoen leden in België en meer dan 850 miljoen gebruikers, is LinkedIn het grootste professionele netwerk ter wereld. Een solide aanwezigheid op LinkedIn is daardoor ook voor jouw bedrijf cruciaal. Inzicht in wat je gepubliceerde content effectief oplevert, helpt je om opportuniteiten te identificeren, datadriven beslissingen te nemen, en zo je visibiliteit en resultaten op het platform te verbeteren.

Op deze manieren kun je Insights zoal gebruiken: 

Succesvolle berichten identificeren:
Breng in kaart welke social posts het best scoren op het vlak van reach en engagement. Ontdek patronen en elementen die deze berichten gemeen hebben. Pas deze inzichten vervolgens toe op nieuwe content.  

Optimaliseer je contentstrategie:
Door de prestaties van je content te analyseren, kun je bepalen welk type content het meest engagement genereert. Identificeer de onderwerpen, formats en timing die het beste werken voor je doelgroep en optimaliseer je contentstrategie op basis van deze inzichten.

Volg trends en ontwikkelingen:
Met regelmatige rapporten kun je de prestaties en trends van je bedrijf op LinkedIn voortaan in detail opvolgen. Identificeer verschuivingen in zichtbaarheid, engagement en performance. Gebruik deze inzichten om je communicatiestrategie aan te passen en proactief in te spelen op veranderingen in de markt.

Ontvang praktische aanbevelingen:
Insights voorziet je niet alleen van data-inzichten. Je ontvangt ook praktische aanbevelingen om je LinkedIn-strategie te verbeteren, gebaseerd op de analyse van je prestaties. Die helpen je om datagedreven beslissingen te maken, en je zichtbaarheid en resultaten op LinkedIn te optimaliseren. 

Kortom, Insights helpt je om je strategie op LinkedIn te versterken door je in staat te stellen gegevens te analyseren, trends te identificeren en je content en campagnes te optimaliseren. Door deze waardevolle inzichten maak je betere beslissingen en versterk je je aanwezigheid op LinkedIn.

We maken gebruik van een export van de gegevens uit LinkedIn, die we aanvullen met een contentanalyse. Hierbij maken we geen gebruik van externe databases of platformen om aanvullende informatie of inzichten te verkrijgen. Onze aanpak is gebaseerd op de gegevens die rechtstreeks beschikbaar zijn vanuit LinkedIn zelf, waardoor we een betrouwbaar en nauwkeurig beeld kunnen geven van de prestaties en trends van je bedrijf op het platform.

Door de gegevens uit LinkedIn te analyseren, kunnen we waardevolle inzichten en aanbevelingen bieden die jou helpen bij het optimaliseren van je LinkedIn-strategie. We kijken naar diverse aspecten, zoals het succes van je berichten, het type content dat het meeste engagement genereert, en maken een analyse van de best en minst presterende posts.

Via onze LinkedIn-audit doe je een breed scala aan data-inzichten op. Denk aan een overzicht van alle key figures, een uitgebreide analyse van recent gepubliceerde content en een performance-analyse van je best en slechtst presterende posts. Deze gegevens helpen je de effectiviteit van je LinkedIn-strategie te meten en te optimaliseren.

Onze LinkedIn-audit biedt je een grondige analyse van je prestaties, gepersonaliseerde aanbevelingen en een visuele weergave van de data. In tegenstelling tot de standaard LinkedIn-export, die meestal slechts beperkte gegevens biedt, helpt onze rapportage je wél om meer diepgaande inzichten te verwerven.

Ja hoor, we zorgen ervoor dat iedereen vlot aan de slag kan met het rapport, ook zonder marketingachtergrond. Data en inzichten leggen we op een zeer duidelijke en toegankelijke manier uit, zodat je onmiddellijk aan de slag kunt met de optimalisatie van je LinkedIn-strategie. 

Heb je toch nog vragen? Dan biedt ons kwartaalgesprek de perfecte gelegenheid om al die vragen te beantwoorden. Dit gesprek maakt deel uit van het aanbod, zodat je meteen aan de slag kunt met de aanbevelingen uit het rapport. Tijdens dit online gesprek neemt een expert het kwartaalrapport samen met je door. De expert licht alle belangrijke punten helder toe en legt uit hoe de gegevens te interpreteren zijn. Met tal van aanbevelingen tillen we je LinkedIn-strategie naar een hoger niveau. 

Bovendien zijn we altijd beschikbaar om je te helpen met de implementatie van de data in je LinkedIn-strategie. Heb je specifieke vragen? Of hulp nodig bij het toepassen van de inzichten uit het rapport? Stuur ons gerust een e-mail en ons team staat klaar om je verder te ondersteunen.

Na elk kwartaal ontvang je een gedetailleerd rapport met heldere statistieken en nuttige aanbevelingen. Dat rapport geeft je dieper inzicht in de prestaties en trends van je bedrijf gedurende het afgelopen jaar. Met deze periodieke rapporten kun je beter geïnformeerde beslissingen nemen en je bedrijfsstrategieën aanpassen waar nodig. Je ontvangt dus niet alleen vier rapporten per jaar, maar ook waardevolle inzichten en aanbevelingen waarmee je je bedrijf kunt laten groeien en succes kunt boeken.

Wil je graag nog meer gedetailleerde informatie toevoegen aan je rapport? Samen bekijken we graag alle mogelijkheden. We werken met één standaardrapport. Dit maakt het gemakkelijk om verschillende periodes te vergelijken. Toch begrijpen we dat elke bedrijfssituatie uniek is. Heb je verschillende bedrijfspagina’s? Ontvang je graag een rapport voor een andere periode? Neem dan gerust contact op.

Elk rapport krijgt een passende styling in je huiskleuren en is voorzien van je bedrijfslogo. Heb je behoefte aan een aangepast rapport voor interne doeleinden? Ook dan staan we klaar om je te helpen. Neem gerust contact op voor meer informatie over de mogelijkheden. We begrijpen dat jouw bedrijf uniek is en streven ernaar om aan al jullie specifieke behoeften te voldoen.

Je ontvangt een rapport in pdf-formaat. Dit zorgt ervoor dat je het gemakkelijk kunt delen en bekijken op verschillende apparaten en platformen. Je kunt het rapport eenvoudig opslaan of afdrukken voor gebruik in vergaderingen, of als referentie voor toekomstige beslissingen.

Al je vragen beantwoord?

Vind je het antwoord op jouw vraag niet meteen terug?
Stel je vraag aan onze collega Annelien
En je ontvangt binnen de kortste keren een berichtje terug.
Zet de eerste stap naar succes